reklama

klamstvá

nemám čo napísať do perexu, nevložím sem maximálne 1200 znakov, nepoužijem prvý odsek článku, ani nebudem počitať HTML značky, ktoré editor vkladá do textu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

((pesnicka))

6.1.2012

ty si prvý, čo si moju dušu správne pochopil.
ale mlčím; keby vravím, zas by to svet zneužil.

pohnevali sme sa.
moje srdce a um.
srdce láskou hynie, chce prísť o rozum a um, ten kúpeľ by si rád dal.
kúpeľ zvaný rum.
súboj to je veľký, hlava chce nájsť východ, srdce vchod.
jedno neznesie, keď si ďaleký a druhému by diaľka prišla vhod.

vidím z okna ulicu, stúpajúcu, strnúcu.
poznám ženu, nie jednu, milujúcu, plačúču.
pýtam sa tak rečnícky;
prečo žena a obeta sú tak synonymujúce?.
no pre nás je to viac než súce,
rodiť nový život a to nie len fyzický.
vymeň frázy za dušu, buď zláskavený ženou.
aj keď stratíš sa, ona povedie ťa.
len sa musíš nechať.
lebo ako muž vie nájsť cestu mapou a odpoveď logikou,
žena to všetko dokáže láskou, nehou, obetou.
len ju musíš nechať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

si môj zroditeľ aj ničiteľ.
ty to vieš a ja to viem, povieš slovo a hneď okrejem.
ja sa usmejem a aj ty si ten krásny život zahráš.
no keď nie si tu, si ako smutný čierny havran.
ja cítim to a bolí ma srdce, keď viem, že je tvoja duša strápená.
nechaj ma svietiť ti každú chvíľku, potom sa mi už nič nezdá byť ťažkým olovom.
buďme si navzájom domovom, veď všetko čo chýbalo mi, našla som v tebe.
už mám dve oči, dve ruky, na nich po päť prstov, celá som..a ty jak nebe.
dá sa bez neho žiť..ale ako.
len pre plač by som na svete bola.
tak spojme to dobro, že som s tebou šťastná a ty so mnou šťastný, v jedno
a šírme lásku, pokoj a mier, bo mnohým je ešte na svete biedno..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

29.5.2012

žene, ktorá sa našla aspoň v piatich slovách gratulujem k tomu, že je mega krava; a ak na to ešte neprišla, tak ju ubezpečujem, že aj ju v živote zaručene čaká minimálne jeden 29. máj.

Denisa Oravcová

Denisa Oravcová

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu