reklama

svitá.

ospalé rána po zadymených nociach, hmlu cítiť až v kostiach a okolo je mŕtvo

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

((pesnicka))

Obrázok blogu


sa pri dverách otočím a budeš za mnou stáť
no pochop

tancovať s boľavými kotníkmi je niečo iné, ako naliať ti do kávy mlieko..,
lebo mlieko mám rada a nalievam ho rada sama, keď je vôkol ticho, 
no keď sa pri dverách otočím a stojíš za mnou, von stále zavýjajú psy a ja som nepokojná, mám studený nos

hádať sa s tebou so smiechom v hrdle, keď nepočujeme vlastného slova je niečo iné, ako ti zapriať dobré ráno..,
lebo rada želám dobré ráno, no ľuďom, ktorým sa želať má a ty si proste len "ahoj, ako sa máš?, vyzeráš dobre"
nedelím ľudí do skupín, len teba, "ahoj, ako sa máš?, dobre vyzeráš"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

vstupovať s tebou do podniku je niečo iné, ako stáť pred mojimi dverami, lebo moje dvere mám rada, vymedzujú môj priestor, bordel, modlitbu, intimitu..

pochop
ak raz zaznie goodbye z tvojej strany, už nemám čo vracať, odpúšťať ani ľutovať,
a ty už nemáč čo sa pýtať, hľadať a čakať,
tak sa otoč a odkráčaj, nestoj za mnou, pobavili sme sa, koniec

dobré ráno si poviem sama, ako to robím už veky,
nevravím, že si vystačím sama, ale je to dobré, je to chladné, ale dobré,
mám rada svoju voňavú perinu

..dobré ráno, káva, dvere, práca..
čakať a čakať, na dobré sa vraj oplatí

foto: me

Denisa Oravcová

Denisa Oravcová

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu