reklama

rieky,koľaje,2x študentský poprosím

...ako úsmev mizne a znovu sa objavuje......ako vzťahy končia a začínajú......ako slnko zapadá a vychádza...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

v tých makových orechoch je viac ako sa jarí

vždy som chcela žiť život dobrodružstiev a kretivity

nie taký, aby som niekomu spôsobovala slzy

ale bez toho to asi nejde

keď počúvam jedinú pesničku 30 hodín v kuse

žiarlim na nejestvujúce a predstavujem si nepredstaviteľné

stále som to ja

a ty nevieš odpoveď, ktorú tak nutne potrebujem...

ja odpovede na počkanie nedávam

ale od iných ich požadujem

ja neviem rýchlo odpúšťať

ale od iných to očakávam

ja sa neviem rozhodovať

ale vy to vedieť musíte

je mi clivo, presne tak ako je von

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

záplavy naše každoročné strašia naše chvíľkové šťastia a životy

príliš rýchlo opúšťam... nauč ma to!

obmedz ma! prinúť ma!

sprav to, aby som si znovu začala vážiť slobodu

voda tam, by určite bola aspoň 4x vyššia než ja

a uprostred labuť (jedna!)

čo to malo znamenať?

labute sú predsa vždy v páre

pár labutí!

a potom som zazrela svoj odraz vo vlakovom okne

svoje zelené oči a v nich zdesenie

((pesnicka))

Denisa Oravcová

Denisa Oravcová

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu