reklama

horká káva

bez cukru, mlieka, gruntu aj šálky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

((pesnicka))
Kým fotíme cez tmu sa môžem zaľúbiť bárskde. aj na moste, aj v električke, aj pod lavicou. ale neviem sa.

Obrázok blogu

aj kým je hmla.

Obrázok blogu

občas ma to hnevá, že sa viem takto darovať. že sa musím uzdiť. že nemôžem povedať čo chcem. zjesť na čo mám chuť. všetko si vyskúšať. ako dieťa. ale naučila som sa nehanbiť. kiežby mi to ostalo aspoň do 50-tky. a nebudem ani iná, ani tichšia. a každý večer sa budem modliť, aby si si zvykol...

Obrázok blogu

kým klavírne tóny počuť cez ticho, tak si budem vždy želať aby sa pridali aj sláky. cez privreté oči vidieť lúč slnka a tvoju postavu. tisíc ráz klikať na on-line friendov a čakať, kedy k nim pribudneš, aby som sa mohla zase sklamať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

kým mi odpovieš, sa môžem počas jari tešiť na zimu a počas jesene na leto. vždy sa mi zdá, že si ich neviem dosýta užiť. ja, taký neoficiálny pobehaj. neviem či sa dá ísť ešte viac na voľnobeh ale ja to risknem.

kým sa musím chrániť sama tak najviac čoho sa bojím je slovo NIE. občas sa nechytám ani na češtinu, ani na ruskú zmrzlinu a vtedy sa už vážne niečo deje. 
chcem sa vedeť vyriešiť, ale asi to nemám vo hviezdach...

22.2.2010 som si kýchla 3 krát, žeby sa blýskalo na lepšie časy?!

Obrázok blogu

existujú ľudia, na ktorých keď sa pozriete, viete, že s nimi niečo musíte mať, zažiť. musíte sa zastaviť, pozdraviť a niečo spolu vymyslieť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a to je asi všetko čo vám poviem. nemám žiadne skúsenosti, žiadne prežité roky, žiadne krížiky na chrbte... len podrazy

Obrázok blogu

23:22 neskutočne sama
už nič nečakám, ani nepoviem, veď nič neviem...zbohom nádej

vidím padať prach, veľmi neinšpirujúce
podľahla som sebe samej, nenašla zmysel, od dnes budem chodiť smutná, PREPÁČTE

Obrázok blogu

foto: Maťko Paučo

Denisa Oravcová

Denisa Oravcová

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu