reklama

(: tajnosti o Smiechu :)

***

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Vtáci sedeli ticho na drôtoch vysokého napätia. Bez pohnutia. To nie je všetko. Veľmi silno pršalo. Lejak, jeden z tých letných, prudkých, kedy to steká ako podľa pravítka a o preteky. Ktovie prečo? Nie, prečo steká. Prečo sedia. Možno Carry O´Donnell (Welwyn, Hertfordshire, VB), alebo John Dauenport (University Marine Biological Station Millport, Isle of Cumbrae, VB) by mi ponúkli pár variantov a riešenie by som si vybrala v rámci mojich chápacích možností. Ak vyjde ďalšie pokračovanie knihy Proč má pivo bílou pěnu, či Proč tučňákům nemrznou nohy, tak sa na to opýtam.
Formulácia otázky: "Ehm, ehm dobrý deň. Volám sa Denisa a chcem vedieť, žé, čí, no rada by som sa opýtala, mmm, čo to bolo, jaj, že, či vtáky tŕpnu (smiech publika), no či vtákom tŕpnu krídla a aha, že prečo sedia na daždi.
Od veci...ako mačky vo vreci. Bŕŕŕŕ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vraví sa, že ak malé dieťa oblizuje stenu chýba mu vápnik, ak konzumuje papier, vraj má nedostatok bielkovín, hoci neviem o tom, že papier obsahuje bielkoviny, no vraví sa to a ja toho viem ešte stále dosť málo. Ale pýtam sa, čo potom chýba decku, ktoré na busovej stanici oblizuje plechové odkvapové rúry po daždi? Heh roztopašník jeden.

Ja viem, že máme málo, len úsmev a slová, no máme seba a to nás spája, lebo všetko ostatné len rozdeľuje.

Na nohách som mala fialové šľapky od číňana, ktoré dostanete zadarmo pri nákupe nad 250Sk (nie, neviem koľko éčok to je), no pri jeho cenách je splniť túto podmienku fakt náročné. Zopár-pár-páár rôčkov už majú; ozaj NESMRTEĽŇÁKY;
zo spontánneho smiechu som zatúžila byť znovu malá, nelúčiť sa, necestovať a zbaviť sa chuti prečítať si Zdochnuté srdce a pár sprosťákov jednou ranou, presne ako to je s muchami.
Zasvinili ste môj pekný barbie plastic world, vy ******

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Posteľ odostlaná, von slzí obloha, som plachá, asketická ani Malý princ a viem už aj to, že Godot nikdy nepríde, lebo havaroval na rohu Odborárov a Štefánikovho námestia (6.12.2008); no cukrovinky vravieť nebudem. Len pre dobrý pocit? Pche! To akoby som sa tvárila, že kŕmim rybičky a keď sa nikto nedíva jednu zožrala.
Buď dostanem z jednej strany po líci, alebo z druhej po hube.

Dožičím si len tak málo slov
a to, čo nás spájalo, nás zrazu rozdeľuje.

Videla som párik. On fešák, ona tiež k svetu. Stretli sa, padla pusa, ahoj, ahoj a kráčajúc sa o niečom rozprávali a to všetko bez jediného úsmevu. Nerozumiem, ako by som sa mohla nezasmiať, ak by som stretla hoci len známeho z videnia. Tak si vravím, sme na tom ešte dobre. Sorry, som na tom ešte dobre.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Nazdar Káčo, jsem Rohatý a přišel jsem si po tebe. Tak mi vyskoč na záda, já zadupu kopytem a raz, dva jsme doma v peklíčku."
"Ách, miláčik, ako dlho som ťa čakala."
Aj takto to môže skončiť. Veď možno to bude jediná šanca a možno záchrana. Pár rohov a kopyto? To dáme. Dnes má zlo oveľa krajšiu a lepšiu podobu.

Zo zásady nás spája to, čo nás rozdeľuje.


Denisa Oravcová

Denisa Oravcová

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu