reklama

we are

Prešiel rok. (teda skoro). *tým, čo to vidia/cítia rovnako*

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

((pesnicka))
prešiel rok. úrodný rok. stále je tuhá zima. Miro...
minule som ťa videla v hmle duší. neviem či im bolo dobre. nevravel si nič. mal si len kamenný pohľad. taký kamenný sen. bála som sa prizrieť lepšie, aby ma to znovu nebolelo. prepáč, možno potrebujem ešte rok a potom sa zadívam už naozaj. býva nám tu samým občas smutno. Miro. (vidíš ešte ani na jednotné číslo sa nezmôžem, nemôžem). vyslovujem tvoje meno nahlas, aby sa niečo stalo. nezvyčajné. zázračne. ale asi sa pokazilo to zariadenie na snímanie hlasu. a zaplniť to miesto mi šťastie moc nepraje. viem, že nad tými pokusmi len krútiš hlavou a usmievaš sa, no vracať sa už nemôžem, lebo ma to blokuje. som zablokovaná závisláčka na Gantíkovi. (hej, familiárne meno Gantenbajna). a vďačná za tých 20 minút pred litikou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

tak s bohom. raz...

ODZNOVU!!!

meno: Denisa
prezývka: rôzne
farba očí: zelené? sivo? modro? neviem
znamenie: lev
poznávacie znamenie: smiech
hometown: rôzne
residence: rôzne
divokosť v srdci?: maximálna!
deviaty div sveta: muži
múza: muži, možno muž
ne-skutočné?: klamstvá, ktoré nechceli byť
budúcnosť: jeden človek, rodina, magazín, knihy, cestovanie, foto, hudba, café
magazín, tvoj?: móže byť
stav: v láske slobodná
čiže zadaná?: nie! *uhm*
nerozumiem, a tá budúcnosť?: ani ja
...a tak sa staň!: zázrak!

nedávno som bédžimu povedala, že by som sa bachla do jeho postele a len tak si dýchala, lebo sa tam cítim bezpečne a nie pre mňa za mňa. túto hádanku som rozlúštila, keď sa mi peťo opieral o vankúš a ostala v ňom jeho vôňa. mala som pokojný sen o Záhrade s bielou húsenicou. bezpečie= mne známa vôňa muža. už som na tom až takto?! ach, ako rýchlo som vyrástla...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

tak spravme krok, lebo ma už pália chodidlá. vieš prečo? lebo ma vieš vstrebať. sú aj iní, ale necítia, nevidia. padá hviezda a oni mrknú a potom sa ospravedlňujú, že to museli, že to nevyhnutné pre život. poviem dobre, hoci nie je a viem, že tuná prístav nenájdem. len si myslím, že ešte určite neboli v krajine K, kde ťa život naučí, kde sa sneh nekončí a pokrýva aj vzduch, kde skúšať môžeš len raz! kde kačice nie sú otravné a my ich potom nemusíme jesť v rámci nadštandardnej večere. 
došla som o druhej ráno a o štvrtej sa zobudila na myšlienky. uslzené spomienky. chýbaš mi. chýbaš mi. chýba mi to, že rozumieš bez slov, hoci veľa kecáš. vidíš to čo máš, hoci žmúriš, nájdeš vo mne to čo treba doplniť, hoci nehľadáš. ma mrzí, že to robíš len vtedy, keď o tom nevieš. 
už je toho mnoho, veľa tvárí, unikajú mi mená. robíme svoj život a viem, že sa to nemá.
ten môj je až moc pestrý, až moc krásny, až moc bolel a teraz si ho užívam. ty si mojím kormidlom. nemusíš to chcieť, ale na to sa ťa nikto nepýtal. 
tvoj je podobný, až na bolesť, preto nevieš strácať veci a prehrávať, riskovať, aby si mal voľné ruky, možno pre niečo krajšie. 
ja som toho zahodila až moc, preto teraz čakám. ale mám vieru, chuť, gantíka a divokosť v srdci. nemôžem za to. je to asi ako keď sa spojí život so vzduchom, prírodou, vodou, zemou, slnkom, ohňom, radosťou, láskou, krásou a vzniká...zázrak.
asi tak fungujeme.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

počkám a uvidím o rok...
či do leta

Obrázok blogu


foto: me

Denisa Oravcová

Denisa Oravcová

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu